Liebherr FNd 7026-20 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr FNd 7026-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Review Liebherr FnD7026 plus 14-02-2024

No-frost vriezer review

Geschreven voor: Liebherr FNd 7026-20

We hebben diverse vrieskasten met elkaar vergeleken en hebben uiteindelijk voor de Liebherr gekozen omdat het formaat breedte x diepte x hoogte goed ruim is. Hierdoor kan er veel in opgeslagen worden.
Ook het no-frost onderdeel is beter en betrouwbaarder dan van de andere vriezers die we in het vergelijk hebben meegenomen.

Pluspunten

• opslag hoeveelheid
  • energie verbruik tov capaciteit
  • vormgeving

niet goedkoop maar wel goed 11-02-2024

Goede, ruime vrieskast

Geschreven voor: Liebherr FNd 7026-20

we zochten een ruime, goed werkende vriezer waarop we ook bij omgevingstemperaturen rond het vriespunt kunnen vertrouwen. Liebherr garandeert dit. Buiten dat wilden we "no frost". Alleen jammer dat er voor dit geld geen verlichting in de kast zit. Verder absolute aanrader.

Pluspunten

• ruime lades
  • stil
  • werkt ook bij lage omgevingstemperaturen
  • No Frost

Minpunten

• geen verlichting

p**********@g******** 11-08-2023

Bevalt heel goed degelijk

Geschreven voor: Liebherr FNd 7026-20

Mooie strakke kast energie zuinig en stil in gebruik goede gebruiksaanwijzing zijn erbij en mooie diepe laden een degelijke kast . Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Sprank en zuinig

m****************@h********** 16-07-2023

Idd een aanrader

Geschreven voor: Liebherr FNd 7026-20

Weet van jaren terug dat Liebherr erg goede producten levert.
Heb daarom na jaren andere merken gehad toch nu weer voor liebherr gekozen.

Pluspunten

• Geluidsarm

m*********@g******** 31-03-2023

Aanrader, fijn zo'n extra brede kast.

Geschreven voor: Liebherr FNd 7026-20

Fijne brede diepvrieskast waardoor er veel meer ruimte is in de kast dan met de kast van 60cm breed. Koelt snel na installatie en is nagenoeg geruisloos. De deurgreep is erg prettig in plaats van een handvat dat af kan breken door de jaren heen.

Aangezien de superfrost nu onder in de kast zit is de 'kleine lade' nu niet meer bovenaan te vinden, maar onderaan. Dit is ook een mooie verbetering. De vorige Liebherr diepvries heeft het 16 jaar (incl. 3 verhuizingen) volgehouden. Wij hopen dat deze net zo lang mee gaat.

Top product!

Pluspunten

• Ruimte in de kast
  • Greeploos
  • Erg stil

Minpunten

• Energieklasse